Sharingan 3 - Naruto

be the first!!thanks

wellcome to duke blog

Sahabat adalah harta paling berharga di dunia ini. Mungkin telah banyak yang mengulas tema sahabat sejati, atau sahabat yang hilang dalam bentuk karya sastra, karya populer, film kartun, ataupun yang lainnya. Nah di Gubug Reyot ini saya ingin menulis sebuah puisi tentang sahabat, puisi untuk sahabat sejati. Hilang dan Kembali Hari ini ia pergi Membawa pesan dari ilahi Apakah sahabat telah mati? Tidak! Hanya tikus yang mati Mereka telah teracuni Jagung hijau milik petani Menggenggam janji Seperti menggenggam mawar berduri Apakah kau tahu arti sahabat sejati? Sahabat bak burung merpati Selalu bersama dalam keluarga inti Selalu berbagi saat jagung berlari Meskipun dia pergi, kelak pasti kembali “Aku Dan Kalian Dalam Kenangan Kita” Masihkah ada seberkas ingatan dalam hatimu..??? Ingatan yang tercipta kala kita bersama dahulu.. Kenangan akan kisah persahabatan.. Yang kini mulai Ku rindukannya.. Saat-saat ketika kita lalui bersama.. Ada suka.. ada duka.. Dan canda tawa penghias hari kita.. Lelah tak akan berarti bagi Ku.. Karena kebersamaan kita hapuskan semuanya.. Yang tersisa hanyalah cinta dan kasih.. Mungkinkah akan Ku temukan kembali..??? Masa-masa indah ini.. Tak pernah Ku biarkan.. Ombak menghapus kenangan kita.. Meski buih-buih kecil itu telah lampaui masa.. Namun, Semua kenangan kita akan menjadi separuh nyawa Ku.. Dan menjadi bagian dari hidup Kita.. Dan Ku yakin, Suatu saat akan kau dapatkan.. Jalanmu untuk hidupmu.. Namun, Berjanjilah kepada Ku.. Kalian semua tak akan melupakan Aku.. Ataupun semua kenangan kita.. pejalanan cinta tlah menghempaskan aku.. pada hati yang kukagumi.. terkadang bisu dan terkadang aku nafsu.. kini semua tinggallah serpihan hati.. yang tertanam pada hati dia.. hatiku berkeping saat mencintai.. dia,dia dan dia.. hanya namanya yang selalu ada.. hanya setitik cahaya darinya yang mampu ku baca.. dimana aku akan mencari kembali.. cinta yang seharusnya tergenggam jemari.. kini hilang di tengah rinai.. angin semilirpun dapat membawamu.. begitu mudahnya dia merasuk kedalam semak hatiku.. dia adalah kamu yang kucinta tanpa nafsu..

my views

Tuesday, May 3, 2011

LEE DONGHAE SUPER JUNIOR CUTE MEMBER PROFILE

Buzz this
Buzz this
Super Junior Donghae

Lee Dong Hae adalah salah satu daripada empat penari utama boy band Super Junior dan merupakan sebahagian daripada subkelompok nya, Super Junior-M.Donghae juga merupakan salah satu daripada empat artis Korea pertama yang muncul pada setem China.
Lee Donghae membuat Penampilan pertamanya pada November 2005 di SBS Shin Dong Yup's "Tidak Ada Bukankah" panel. Nya rasmi Debut pada 11/06/05 di Super Junior '05 di SBS Inkigayo.
Donghae telah membintangi beberapa drama seperti Tahap Pemuda, dan Peneroka Tubuh Manusia. Dong Hae juga terlibat dalam beberapa Music Videos seperti Girl Generation tunggal "Kissing You", dan Ariel Lin "Fireflies".



Super Junior Donghae
Lee Donghae Biografi


Super Junior Donghae

Donghae lahir di Mokpo, Jeollanam pada tarikh 15 Oktober 1986. Donghae awalnya ingin menjadi seorang atlet, tetapi di bawah pengaruh ayahnya, yang mempunyai keinginan untuk menjadi seorang penyanyi, Donghae memutuskan untuk melatih dirinya untuk menjadi seorang penyanyi. Pada tahun 2001, Donghae berjaya menandatangani kontrak dengan SM Entertainment akan setelah ia bersama-sama memenangi anugerah Penampilan Terbaik Outward dengan band mate Sungmin di masa depan ketiga syarikat Pemuda tahunan SM Terbaik Contest. Dalam SM Entertainment, Donghae dimasukkan ke dalam menyanyi, menari, dan pelajaran bertindak tahun yang sama. Dia kemudian direkrut ke dalam anak laki-laki Smile lima anggota band, dengan Leeteuk band pasangan masa depan, tetapi idea itu akan turun. Pada tahun 2004, Donghae dimasukkan ke lain boy band dan membentuk Super Junior dengan sebelas peserta lain. Kelompok ini kemudian dikenali sebagai Super, Junior 05 generasi pertama dianggap kumpulan muzik putaran, Super Junior.Beberapa hari sebelum kumpulan debut, Donghae membuat penampilan singkat pada November 2005 di SBS yup Dong Shin-teman Ada Apakah Ada Bukankah panel.
Super Junior Donghae
Lee Donghae dalam Super Junior
Super Junior 05 rasmi memulakan debutnya pada tarikh 6 November 2005 tentang program muzik SBS Popular Songs, melakukan single pertama mereka, "TWINS (Knock Out)". prestasi debut mereka menarik lebih dari 500 penggemar dan juga mengumpul penonton luar negeri dari kedua-dua China dan Jepun. Sebuah album studio full dikeluarkan sebulan kemudian, yang debut di # 3 pada K-pop album MIAK grafik bulanan. Pada bulan Mac 2006, SM Entertainment mula merekrut ahli baru untuk Super Junior generasi berikutnya. Namun, rencana berubah ketika syarikat ini ditambah dalam anggota ketiga belas, Kyuhyun, dan syarikat menyatakan berhenti dalam membentuk generasi akan datang Super Junior. Kumpulan menjatuhkan akhiran "05" dan menjadi rasmi dikreditkan sebagai Super Junior. Kumpulan dipoles ulang hit besar setelah mereka merilis CD single "U" musim panas berikut, yang menjadi Super Junior tunggal paling berjaya di tangga muzik sampai pelepasan "Maaf, Maaf" pada Mac 2009. Pada akhir 2007, Donghae dimasukkan ke dalam Super Junior-M, versi subkelompok China Super Junior. Super Junior-M adalah kumpulan muzik antarabangsa pertama dalam industri muzik China untuk memiliki anggota dari kedua-dua keturunan Cina dan Korea, dan membawa pengaruh dalam industri muzik tanah untuk menghasilkan kumpulan muzik multi-nasional. Super Junior-M memulai debutnya di China pada 8 April 2008 di Muzik Tahunan 8 Chart Awards dengan menerbitkan video muzik single pertama mereka, "U". Sub kumpulan menerbitkan album studio pertama mereka berbahasa Cina, Me pada tarikh 2 Mei 2008 hingga berjaya kritis. Album debut # 1 pada banyak dari China dan chart muzik Thailand dan grafik Taiwan G-muzik combo sebagai # 2. Donghae terdiri 여행 (A Journey Pendek), yang pada 미인아 Super Juniors baru (Repackage) album.
Super Junior Donghae
Lee Donghae Profail:
Nama lahir: Lee Dong-hae
Juga dikenali sebagai: Donghai (东海 / 东海)
China Nama: 李东海 / Hai Dong Li)
Lahir: 15 Oktober 1986 (1986/10/15) (umur 22)
Mokpo, Jeollanam-do, Korea Selatan
Asal: Seoul, Republik Korea
Posisi: Rapper, sub vokal
Sekolah: Myongji University (Major: Prestasi Seni)
Tinggi: 175cm (5'9)
Agama: Kristian
Golongan darah: A
Genre (s): K-pop, Mandopop, hip hop, R & B
Pekerjaan (s): Singer, penari, pelakon
Alat (s): Menyanyi, rap, piano, gitar
Suara jenis (s): Tenor
Tahun aktif: 2005-sekarang
Label (s): SM Entertainment
Nickname: Hweh Fishy, ​​Sushi,, Ryeowook's # 1 Fan, Bada Dad's, Laut Timur, Mokpo Uljjang
Ideal Girl: Seseorang siapa yang peduli, berkulit putih, dengan mata besar dan rambut panjang.
Cyworld blog (lama): www.cyworld.com/marryyou5170
Associated tindakan: * SMTOWN
* Super Junior
* Super Junior-M
Super Junior Donghae
Lee Donghae Maklumat:
-Dia seorang teman dekat YunHo dari TVXQ ..
-Loves anak-anak.
-Loves anjing.
-Loves makanan laut.
-Ketika ia masih dalam kumpulan O-Kay, Xiah Junsu dan Hyukjae bercanda mengatakan kepadanya bahawa ia resmi menjadi selebriti dan kehidupannya serta dirinya akan berubah. Begitu ia mendengar itu, ia berlari keluar dan menangis. (Cute) haha
-Ia suka Song Hye Kyo.
-Ia suka dipanggil Putera.
-Dia tidak mempunyai kebiasaan minum tertentu.
Super Junior Donghae
Lee Donghae Pre-Debut
Donghae pilihan untuk mengejar karier sebagai penyanyi didorong oleh impian ayahnya. Ayahnya ingin mengejar kerjaya bernyanyi tapi tidak mampu, dan sebagainya Donghae tinggal keluar mimpi ayahnya. Awalnya, dia ingin menjadi seorang atlet profesional (bola sepak) tetapi ia juga selalu mencintai menari untuk ayahnya. Di kelas 7, Donghae bertanya kepada ayahnya apakah ia boleh audisi dan ayahnya menjawab "ya" ketika tergelincir sejumlah wang ke tangannya. Donghae untungnya berlalu, tapi dipaksa untuk pindah ke Seoul dan meninggalkan keluarganya di Mokpo.
Pada tahun 2001, Donghae memenangi tempat pertama bersama-sama dengan Lee Sungmin (Super Junior) di SM's Pemuda Terbaik Contest untuk Best Outward Penampilan. Dia kemudian diterima di SM Entertainment dan mula latihan menari, menyanyi, dan akting. Dia akan selepas itu ditempatkan dalam kumpulan ahli lima bersama-sama dengan masa depan ahli Super Junior Park Jungsu (Leeteuk) yang gagal. Nama kumpulan termasuk "Smile", "OK", dan "Pricor". Pada tahun 2004, Donghae ditempatkan ke dalam kumpulan projek Super Junior dan pergi ke debut di Super Junior '05. Beberapa hari sebelum debut rasminya, Donghae membuat penampilan atas Shin Dong Yup's "There Is, Ada Bukankah" panel.
Super Junior Donghae
Debut Lee Donghae dan Penghargaan Best Rookie
Donghae debutnya pada tarikh 6 November 2005 tentang SBS Inkigayo di Super Junior melakukan single pertama mereka "Twins (Knock out)". terlihat Nya, keperibadian, dan suara menangkap hati banyak penggemar dan memimpin dia untuk menjadi salah satu bintang paling popular di Asia hari ini.
Ketika Super Junior memenangi Rookie Terbaik untuk lagu mereka "U" pada tahun 2006, pidato Donghae dibuat kepada ayahnya. Dia mulai menitiskan air mata sambil mengucapkan terima kasih nya untuk ayahnya yang sudah meninggal hanya beberapa bulan sebelumnya.
Pada tarikh 5 April 2008, Donghae diumumkan sebagai salah satu ahli Super sub-unit baru Junior M (Mandarin-sebelumnya CHINA). Pada 8 April, versi China mereka "U" dikeluarkan dan pada tarikh 2 Mei, Super Junior M rasmi menerbitkan album pertama mereka "Aku". mini pertama Super Junior M-album ini dikeluarkan pada tarikh 28 September 2009. Donghae terus bekerja keras untuk mempelajari bahasa Mandarin untuk menjadi aset besar untuk kumpulan.
Super Junior Donghae
Lee Donghae berlakon
Donghae membuat debut aktingnya dalam filem dokumentari ngeri Super Junior's Mystery 6, disiarkan pada awal 2006. Filem dokumentari mengelilingi Donghae dan kemampuan khusus untuk melihat dan merasakan hantu. Pada bulan Ogos 2006, Donghae memainkan peranan manusia berpaling cyborg dalam versi Korea BoA drama video muzik, "Key of Heart," penampilan pertama memimpin dalam sebuah video muzik. Donghae debut rasmi sebagai pelakon yang pada bulan Julai 2007, dengan menerbitkan filem debut Super Junior, Serang pada Pin-Up Boys. Donghae bintang sebagai pasangan kelas dan teman dekat Kim Kibum, seorang pelajar SMA yang penelitian di serangan misteri di anak laki-laki di berbagai sekolah di bandar.
Pada akhir 2007 Donghae dipaparkan dalam video muzik Girls 'Generation's "Kissing You", dan pada awal tahun 2009, di Ariel Lin "Firefly" MV bersama dengan band mate Siwon.
Selain itu, beliau dan Kyuhyun muncul dan menyanyikan untuk produk "Bubble Happy" facial wash komersil dengan pelakon Han Ji Min. Sebuah video muzik lengkap dikeluarkan pada tarikh 19 Ogos 2009.
Ia bermain cinta bunga Zhang Li Yin di video musiknya, 晴天 雨天 (Moving On).Sebuah video muzik lengkap dikeluarkan pada tarikh 19 Oktober 2009.
Super Junior Donghae
Lee Donghae dan Jessica


Super Junior Donghae and Jessica

Super Junior Donghae and Jessica
Lee Donghae sering dikhabarkan dalam hubungan dengan Generasi's gadis itu Jessica Jung. Aksi bibir mendedah dan menjijikkan digambarkan di atas, dipercayai Super Junior Dong Hae dan Girls Generation Jessica Jung. Desas-desus di sekitar foto ini bermaharajalela, dan sayangnya kita tidak boleh mengesahkan atau menolak mereka. Namun, ada kemiripan dinafikan, cukup untuk bahan bakar rumor. Dan itu juga telah mengatakan bahawa Jessica Jung telah sekitar blok pepatah, bahkan dengan ahli lain dari Super Junior, yang kita dapati harus benar-benar incest.
Hal itu dikabarkan sangat beberapa saat yang lalu bahawa mereka berkencan, tapi saya percaya itu telah ditolak oleh keduanya. Desas-desus muncul ketika foto-foto mereka berciuman berkaitan dengan media. Namun, ternyata itu bukan mereka pada gambar, tapi lookalikes.
Adakah Lee Donghae dari Super Junior memiliki Girlfriend?
Sementara Super Junior datang ke Thailand, mereka mempunyai banyak kegiatan dengan peminat mereka. Namun Lee Donghae tampaknya lebih khusus, ia wawancara khusus di radio FM HOT dan "Woody bicara" program TV juga. Woody diajarkan bercakap banyak kata Donghae Thailand, di samping "Khun-bagi-kwam-as-sa-chan-Khong-Phom" (Kau mirecle saya) dan "Nean-ner" (sangat halus) yang merupakan sebahagian daripada CF kata, ia berbicara "A-roi-mai" (Delicious?), "Khun-lor-mak" (Kau begitu tampan) dan "Phom-lor-kwa" (aku lebih baik) juga. Tapi yang paling menarik adalah tidak semua kata itu. Ini adalah soalan "Donghae, Adakah anda punya pacar?". Jawapan Donghae dengan suara kuat untuk menekankan "Saya tidak punya pacar sama sekali!!". Ia juga menambah "Aku sangat kesepian, saya mempunyai telefon tetapi tidak ada yang memanggil saya." Lalu kayu minta nombor telefon, tapi Donghae fudge pada yang bertanya dengan senyum yang sangat lucu dan mengatakan bahawa "Saya tidak boleh memberikananda sekarang, tapi aku akan meminta SM untuk SMS kepada anda, kita boleh bicara selepas itu. "
Dong-hae mempunyai anak?
Super Junior Donghae and daughters
Super Junior Dong-hae mendedahkan gambar, mengejutkan namun indah dari dirinya dengan dua adorably gadis manis, pada tarikh 14 Jun melalui Twitter.Penyanyi itu menyatakan bahawa dia ingin menjadi seorang ayah dari anak-anak menggemaskan (seperti ini dua) di masa mendatang. Alasan untuk foto tidak diketahui, tetapi kedua-dua gadis harus menjadi salah satu yang lucu seen.Could mereka akan fans muda?
Dong-hae tweeted, "aku bertemu dua malaikat. Mereka sangat sangat manis. Aku cinta anak-anak. Di masa depan, aku akan menjadi seorang ayah yang penuh kasih, benar "Dia mungkin akan meragukan dirinya sendiri, tetapi kita semua tahu dia akan?!
Saat ini, Dong-hae dan selebihnya dari Super Junior adalah meneruskan kejayaan mereka dengan single hit "Bonamana".
Lebih Lee Donghae foto:

Super Junior Donghae
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat blog

back to top Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...